Comunicate

Dragi colegi, parteneri și colaboratori,

 

Iată-ne la cea de-a 14-a aniversare a activității companiei noastre.

2024 a însemnat încă 140 000 de verificări tehnice, realizate cu profesionalism, responsabilitate și în virtutea standardelor de excelență pe care ni le-am asumat cu fermitate. Astfel, siguranța și integritatea a peste 490 000 de echipamente și instalații in România a continuat să fie asigurată printr-un volum de muncă impresionant, realizat de echipa noastră.

Felicitări tuturor și fiecăruia în parte pentru acest efort, pentru dăruire și rigoare, pentru profesionalism și seriozitate, pentru contribuțiile valoroase aduse.

Ne aflăm în pragul unei noi etape de dezvoltare care va fi fundamentată cu ajutorul contribuțiilor tuturor și care ne va permite să ne îndeplinim în continuare cu succes activitatea.

Viitorul înseamnă printre altele noi tehnologii la clienții noștri, noi tehnologii utilizate în munca noastră și înseamnă mai multă complexitate și responsabilitate. Recunoscând potențialul extraordinar pe care îl avem, putem fi convinși că împreună, vom construi o companie și mai performantă, aliniată ultimelor tehnologii și capabilă să facă cu succes față oportunităților ce ne stau în cale.

Privind înainte, putem fi încrezători că CNCIR S.A. va continua să joace un rol esențial în industrie, își va îmbunătăți și extinde constant serviciile de inspecție, verificare, testare, certificare și formare profesională și va răspunde cu profesionalism cerințelor unei piețe în continuă transformare.

La mulți ani, CNCIR S.A.!

La mulți ani echipei noastre dedicate și cât mai multe realizări!

Ionica Raicu
Director General, CNCIR S.A.

În cadrul unei ceremonii de prestigiu organizate de Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR), Compania Națională pentru Controlul Cazanelor, Instalațiilor de Ridicat și Recipientelor Sub Presiune (CNCIR) S.A. a fost distinsă cu Premiul Național Locul III în cadrul competiției ,,Topul Firmelor din România’’, ediția a XXXI-a.

Ceremonia de premiere, desfășurată pe 7 noiembrie 2024, a adus în prim-plan cele mai performante companii din România, premiind excelența în afaceri și încurajând dezvoltarea unor practici de succes pe piața economică națională. CNCIR S.A. se alătură unui grup select de entități care au demonstrat prin activitatea lor o contribuție semnificativă la creșterea economică și la consolidarea standardelor de calitate și siguranță.

Această recunoaștere confirmă angajamentul nostru continuu pentru excelență, calitate și inovație în domeniul nostru de activitate și reflectă eforturile susținute ale întregii echipe CNCIR S.A. Acest premiu este nu doar o recunoaștere a muncii depuse până acum, ci și un motiv în plus pentru a continua să îmbunătățim serviciile pe care le oferim clienților noștri.

  7 noiembrie 2024

CNCIR S.A. participă la Bucharest Cybersecurity Conference 2024!

Echipa de specialiști în domeniul IT a CNCIR S.A. participă zilele acestea la Bucharest Cybersecurity Conference 2024, un eveniment de referință în domeniul securității cibernetice.

Într-o lume digitală tot mai dinamică, securitatea infrastructurilor critice este o prioritate pentru noi, iar această conferință ne oferă oportunitatea de a învăța și a împărtăși cele mai recente soluții și bune practici.

În contextul unui mediu de risc global în continuă schimbare, echipa noastră va fi alături de alți profesioniști (factori de decizie și autorități de reglementare de vârf, directori executivi de top din industrie, reprezentanți guvernamentali și academici, precum și actori internaționali din domeniul securității cibernetice și apărării) pentru a explora cele mai noi soluții, inclusiv aplicarea directivei NIS2, Actul UE privind reziliența cibernetică și alte inițiative esențiale pentru protejarea infrastructurilor critice.

Prin participarea noastră la acest eveniment, ne consolidăm angajamentul față de excelență și siguranță în domeniul inspecției și certificării echipamentelor industriale, pregătindu-ne pentru provocările viitorului.

30 octombrie 2024

În data de 29.10.2024 Camera de Comerț și Industrie a Municipiului București (CCIB) a organizat în Aula Carol I a Palatului CCIB un eveniment de referință, ,,Topul firmelor din municipiul București’’.

CNCIR S.A. a primit, în cadrul celei de-a XXXI-a ediții a „Topului Firmelor din Municipiul București”, două distincții remarcabile: „Trofeul pentru clasarea pe locul 1” și „Trofeul de Excelență”.

Aceste premii sunt o recunoaștere a performanțelor deosebite și a contribuției semnificative pe care compania noastră o aduce în domeniul său de activitate.

Participarea la acest eveniment prestigios reflectă angajamentul CNCIR S.A. de a promova standarde înalte de calitate și inovație, consolidându-ne astfel poziția pe piață. Prin aceste realizări, ne reafirmăm misiunea de a susține dezvoltarea durabilă și de a contribui la prosperitatea comunității de afaceri din București.

Mulțumim tuturor partenerilor și colaboratorilor care ne-au sprijinit în acest parcurs. Aceste distincții nu sunt doar o confirmare a succeselor noastre, ci și o motivație de a continua să ne îmbunătățim și să ne adaptăm la cerințele în continuă schimbare ale mediului de afaceri.

 

ANUNȚ

 

Urmare a Protocolului de Colaborare nr. 1497 / 29.01.2024, semnat între CNCIR S.A. și Universitatea Națională de Știință și Tehnologie POLITEHNICA București, prin intermediul Departamentului Echipamente pentru Procese Industriale din Facultatea de Inginerie Mecanică și Mecatronică,  aducem la cunoștință tuturor celor interesați că departamentul organizează în anul universitar 2024 – 2025 următoarele programe de studii:

  • master ,,Evaluarea Riscului, Siguranţei şi Integrităţii Echipamentelor sub Presiune(cu durata de 2 ani / 4 semestre – 120 cst) – acreditat ARACIS și cu locuri finanţate de la buget, în regim hibrid (online și cu prezență fizică).

  • STUDII POSTUNIVERSITARE: Evaluarea și auditarea riscurilor tehnologice în domeniul securității și sănătății în muncă”

Menționăm că la acest program de master se pot înscrie absolvenți de învățământ superior tehnic de lungă durată (4 sau 5 ani – licență) în perioada 15.04 – 10.05.2024 (sesiunea admitere anticipată), 01.07 – 8.07.2024 (sesiunea Iulie) și 02.09 – 13.09.2024 (sesiunea Septembrie), iar interviul va avea loc în data de 14.05.2024 (sesiunea admitere anticipată), 11.07.2024 (sesiunea Iulie) și 16.09.2024 (sesiunea Septembrie). Pentru înscrierea la concursul de admitere în învățământul universitar de masterat, candidații depun online sau trimit prin poștă dosarul de înscriere.

Având în vedere obiectivele acestui program de studii de masterat, precum și competențele obținute după absolvire (expertizarea echipamentelor sub presiune;  evaluarea deteriorării şi calculul duratei de viaţă a structurilor mecanice; diagnosticarea şi reabilitarea structurilor mecanice; asigurarea şi monitorizarea mentenanţei maşinilor, aparatelor şi instalaţiilor industriale; evaluarea deteriorării mediului, ca urmare a poluării;  cunoaşterea prevederilor legislaţiei tehnice şi a standardelor în vigoare din industriile de proces etc.), se asigură cursanților o pregătire de înalt nivel tehnic şi ştiinţific. Programele sunt susţinute de cadre didactice universitare de renume, specialişti de înaltă valoare academică.

Pentru informații suplimentare referitoare la programele de master,  postuniversitare și doctorat, cei interesați pot accesa site-ul Departamentului Echipamente pentru Procese Industriale (http://www.depi.pub.ro/), prezentarea atașată sau se pot adresa direct prin e-mail: departamentepi@yahoo.com, telefon: 0214029193 și 0723277389 – Prof.univ.dr.ing. Ion DURBACĂ.

24 aprilie 2024

 Universitatea Națională de Știință și Tehnologie POLITEHNICA București

Facultatea de Inginerie Mecanică si Mecatronică
Departamentul Echipamente pentru Procese Industriale

Program Master: Evaluarea Riscului, Siguranței și Integrității Echipamentelor sub Presiune (ERSIEP)

https://sway.cloud.microsoft/Zaf5gjt1t4yLBHXN?ref=Link

Universitatea Națională de Știință și Tehnologie POLITEHNICA București

Facultatea de Inginerie Mecanica si Mecatronica
Departamentul Echipamente pentru Procese Industriale

Program Master: Ingineria Calitătii și Mediului în Industriile de Proces (ICMIP)

https://sway.cloud.microsoft/K17Z6Ps17ACRGxAr?ref=Link
  
   

                            

CNCIR S.A. este singura companie din România membră a TIC Council (Testing, Inspection and Certification Council), organizație internațională cu peste 100 de membri, al cărui obiectiv este să inspire încredere la nivel mondial ca voce a industriei independente de testare, inspecție și certificare.  Pe 14 mai, la Bruxelles, va avea loc TIC Summit 2024. Evenimentul aduce împreună voci globale care lucrează în prezent cu Artificial Intelligence (AI) din mediul academic, industrie precum și punctul de vedere al reglementatorilor din domeniu, pentru a discuta despre ce este nevoie pentru a construi încrederea în AI.  Viitorul AI nu este despre ceea ce poate face tehnologia, ci despre modul în care îi canalizăm potențialul. Puteți găsi toate informațiile despre eveniment: https://tic-council.idloom.events/tic-summit-2024

CNCIR S.A. organizează o gamă variată de activităţi de formare profesională, destinate persoanelor care doresc să obţină şi să aprofundeze competenţele profesionale necesare dezvoltării unei cariere de succes.

    1. Programe de instruire pentru operatori RSVTI:
      • Operatori RSVTI – în vederea obţinerii autorizaţiei, modul A, cod COR 311941;
      • Operatori RSVTI – în vederea prelungirii valabilităţii autorizaţiei, modul B, cod COR 311941;
    2. Programe de instruire pentru personal tehnic de specialitate organizate în conformitate cu prevederile Ordinului nr. 165/2011, emis de inspectorul de stat șef al ISCIR pentru aprobarea Metodologiei privind atestarea personalului tehnic de specialitate în domeniul ISCIR:
      • RADTE-IP/IR – Responsabil cu avizarea documentației tehnice și supravegherea lucrărilor de verificare tehnică în utilizare pentru investigații/examinări cu caracter tehnic la instalații sub presiune  în vederea obținerii/prelungirii atestatului, conform prevederilor ordinului nr 165/201;
      • RADTA – IP- Responsabil cu avizarea documentației tehnice de automatizare;
      • RADTI -IP- Responsabil cu avizarea documentației tehnice de instalare;
      • RADTI – Responsabil cu avizarea documentației tehnice de instalare;
      • RADTP IP/IR – Responsabil cu avizarea documentației tehnice preliminare de montare/instalare;
      • RVTA – Responsabil cu verificarea tehnică a ascensoarelor;
      • RTED – Responsabil tehnic pentru examinări distructive;
      • RVT –   Responsabil cu verificarea tehnică;
      • RTEND – Responsabil tehnic pentru examinări nedistructive;
      • RTS   – Responsabil tehnic cu sudura;
      • RSL-IR/I- Responsabil cu supravegherea lucrărilor la instalații sub presiune/instalații de ridicat.
    3. Cursuri de calificare şi specializare, organizate in conformitate cu prevederile OG 129/2000, republicată, cu privire la formarea profesională a personalului. Organizarea acestor cursuri respectă prevederile prescripției tehnice PT CR 8-2009 „Autorizarea personalului de deservire a instalațiilor/echipamentelor și acceptarea personalului auxiliar de deservire”.

Cursuri de calificare şi specializare în vederea obținerii autorizației ISCIR:

      • Stivuitorist, cod COR 834403;
      • Macaragiu, cod COR 834301/ cod N.C. 8333.2.1;
      • Fochist pentru cazane de abur şi de apă fierbinte, cod COR 818204;
      • Fochist pentru cazane de apă caldă şi cazane de abur de joasă presiune, cod COR 818207;
      • Îmbuteliator fluide sub presiune, cod COR 818306 ;
      • Operator umplere recipiente GPL, cod COR 818305;
      • Sudor, cod COR N.C. 7212.2.1;
      • Operator sudare tevi si fitinguri PE-HD, cod COR 814208;
      • Laborant operator centrale termice, cod COR 311113;
      • Liftier, cod COR 834309.
    1. Stagii de instruire în vederea prelungirii valabilităţii autorizaţiei şi obţinerii talonului pentru vize anuale.

CNCIR S.A. organizează stagii de pregătire de 8 ore pentru următoarele ocupaţii reglementate de ISCIR, organizate în conformitate cu prevederile prescripției tehnice PT CR 8-2009 „Autorizarea personalului de deservire a instalațiilor/echipamentelor și acceptarea personalului auxiliar de deservire”.

    • Macaragiu- grupele A-D;
    • Stivuitorist;
    • Liftier;
    • Mașinist pod rulant;
    • Fochist pentru cazane de abur şi apă fierbinte – autorizat ca fochist clasa A;
    • Fochist pentru cazane de apă caldă şi abur de joasă presiune – autorizat ca fochist clasa C;
    • Operator umplere GPL;
    • Îmbuteliator fluide sub presiune;
    • Laborant operator centrale termice;
    • Mecanic trollist;
    • Automatist pentru supraveghere si intretinere cazane;
    • Operator control nedistructiv pentru examinare vizuala, cod COR 325725;
    • Operator control nedistructiv cu lichide penetrante cod COR 311937.

Felicitări pentru cei 13 ani de existență a Companiei Naționale pentru Controlul Cazanelor, Instalațiilor de Ridicat și Recipientelor sub Presiune – CNCIR S.A.!

Această aniversare marchează nu doar trecutul, ci și un viitor plin de promisiuni și realizări.

Este un prilej bun pentru a pune în valoare întreaga Echipă CNCIR care, zi de zi, dă dovadă de profesionalism, seriozitate, responsabilitate, excelență operațională și muncă depusă cu asiduitate, realizând anual peste 100 000 de verificări tehnice de instalații.

Trecerea timpului înseamnă totodată evoluție și adaptare la noile tehnologii și provocări, urmărind conformitatea cu cele mai înalte standarde de siguranță în industriile pe care le deservim.

În spatele cifrelor și statisticilor există oameni pasionați și dedicați care își fac datoria împreună pentru a crește siguranța în funcționare în domeniul instalațiilor industriale potențial periculoase, din sectoare cheie ale economiei naționale. Apartenența la această comunitate înseamnă mândrie și satisfacție pentru contribuția fiecărui membru al acestei Echipe speciale.

Aniversarea reprezintă un moment de reflecție pozitivă asupra realizărilor înfăptuite dar și un moment de anticipare a unui viitor în care vom continua să oferim servicii esențiale pentru economia și societatea românească.

La mulți ani, dragi colegi, parteneri și colaboratori !

                        Ionica Raicu, director General CNCIR

În data de 2 Noiembrie 2023, Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) a premiat excelența în afaceri la Topul firmelor din România, ediția a XXX-a.

Ionica Raicu, director General CNCIR S.A :

,,Eveniment de referinţă pentru mediul de afaceri din România, Topul Naţional al Firmelor reuşeşte de 30 de ani să promoveze excelenţa în afaceri şi să îndrepte atenţia asupra performanţelor remarcabile ale companiilor din România.

Este un prilej bun pentru a pune în valoare întreaga echipă CNCIR pentru un astfel de rezultat: profesionalismul, seriozitatea, responsabilitatea, excelența operațională și munca depusă cu asiduitate, care presupune să verificăm tehnic peste 100 000 de instalații pe an, ne-au adus această recunoaștere.

Clasarea pe locul 3 – la nivel național, la domeniul de activitate SERVICII / clasa de mărime Întreprinderi mari, cod CAEN 7120, Activități de testări și analize tehnice – ne readuce aminte că Misiunea companiei noastre este direct legată de siguranța și sănătatea oamenilor și ne impune în continuare o conduită care să confirme și în viitor excelența la care suntem obligați prin activitatea pe care o desfășurăm.

Este totodată foarte onorant pentru noi, deoarece clasamentul este rezultatul analizei bilanțurilor financiar-contabile a 846 452 companii active din România. CNCIR a intrat în competiția pentru primele poziții în clasamentul național, fiind evaluată în conformitate cu metodologia de realizare a topurilor de firme așa cum este ea aplicată de Camerele de Comerț din toate județele țării.

Felicitări colegilor pentru implicare și dăruire!’’

În cadrul acestui eveniment de referință pentru mediul de afaceri din România, CCIR a evidențiat cele mai performante companii cu sediul social în România.

Topul Național al Firmelor este un reper pentru mediul de afaceri, un clasament al celor mai competitive firme din România. Ca în orice alt domeniu, și în sectorul economic performanța trebuie recunoscută, iar succesul recompensat! Rezultatele consemnate de Topul Național al Firmelor reflectă nivelul de creștere economică din țara noastră și totodată oglindesc extinderea companiilor românești pe piața internațională.

https://www.youtube.com/watch?v=EP6_LOL-XwA

CNCIR a primit ,,Trofeul pentru clasarea pe locul 1 și Trofeul de Excelență’’ la cea de a  XXX-a  ediție a  ,,Topului Firmelor din Municipiul București”.

   În data de 25 Octombrie 2023 Camera de Comerț și Industrie a Municipiului București  a organizat  cea de a XXX-a ediție a ,,Topului Firmelor din Municipiul București”.

  În cadrul acestui eveniment de referință pentru mediul de afaceri al Capitalei, CCIB a evidențiat cele mai performante companii cu sediul social în București, cele care aduc un plus de valoare economiei naționale și creează locuri de muncă stabile.

  Premianții au fost stabiliți potrivit unei metodologii complexe, implementată unitar la nivelul sistemului cameral, care ia în calcul indicatori cantitativi și calitativi.

 CNCIR SA a primit trofeul pentru clasarea pe locul 1, la domeniul de activitate SERVICII – clasa de mărime Întreprinderi mari, cod CAEN 7120, Activități de testări și analize tehnice, precum și Trofeul de Excelență pentru situarea, timp de cinci ani consecutiv, pe primele trei poziții în Topul firmelor din București.

       Compania Națională pentru Controlul Cazanelor, Instalațiilor de Ridicat și Recipientelor sub Presiune S.A. are un nou Director General și un nou Director Economic începând cu 28.06.2023

    Cel mai important furnizor român de servicii profesionale de inspecție, verificare, testare, certificare și formare profesională are începând cu data de 28.06.2023 un nou Director General, în persoana doamnei Ionica RAICU, care la data numirii ocupa funcția de Director Management Integrat în cadrul companiei.

   Ținând cont de necesitatea asigurării continuităţii în demersurile iniţiate de către companie, Consiliul de Administrație al CNCIR S.A. a numit-o pe doamna Ionica RAICU în funcția de Director General al CNCIR S.A., pentru o perioadă de 4 luni, începând cu data de 28.06.2023 până în data de 28.10.2023. Cu aceeași dată, administratorii CNCIR S.A. au decis numirea doamnei Luminița – Carmen CERNEA în funcția de Director Economic pe o perioadă de 4 luni.

     Doamna Ionica RAICU are un parcurs profesional remarcabil pe diferite poziții de management în administrația publică locală și centrală și are capacitatea de a contribui decisiv la dezvoltarea strategică a companiei. În cadrul CNCIR S.A. a condus atât Direcția Management Integrat, precum și organismul de certificare CNCIR CERT notificat la Comisia Europeană cu numărul de identificare „NB 2558”. Este absolventă a Institutului Politehnic București și are studii postuniversitare la Academia de Studii Economice și Institutul Național de Administrație, precum și certificări profesionale în activități de audit.

     Compania Națională pentru Controlul Cazanelor, Instalațiilor de Ridicat și Recipientelor sub Presiune S.A. își desfășoară activitatea în condiții normale și va continua să ofere operatorilor economici din toate domeniile de activitate servicii profesionale de inspecție, verificare, testare, certificare și formare profesională care asigură funcționarea în condiții de siguranță a instalațiilor și echipamentelor.

Consiliul de Administrație al CNCIR SA a luat decizii în legătură cu continuitatea activității companiei, prin revocarea fostului Director General și a fostului Director economic.

Consiliul de Administrație al Companiei Naționale pentru Controlul Cazanelor, Instalațiilor de Ridicat și Recipientelor sub Presiune SA, s-a întrunit în dimineața zilei de 22 iunie 2023, pentru a decide în legătură cu următoarele aspecte:

  • Revocarea doamnei Ioana Timofte din funcția de Director general al CNCIR SA,
  • Revocarea doamnei Stancu Oltea Maria din funcția de Director economic al CNCIR SA
  • Împuternicirea domnului Dumitrescu Mircea Daniel – Director General Adjunct – Activități Autorizate, să exercite atribuțiile specifice funcției de Director General până la numirea unui nou Director General provizoriu în conformitate cu dispozițiile OUG nr. 109/2011 cu modificările și completările ulterioare.

Deciziile din cadrul ședinței din data de 22 iunie 2023, vin în urma ședinței derulate în ziua de 26 mai 2023, prin care Consiliul de Administrație a decis mandatarea în calitate de Director General interimar pe dl Mircea Dumitrescu și a dispus ca societatea și angajații săi să coopereze, în conformitate cu prevederile legii, cu organele de cercetare penală.

Compania Naționale pentru Controlul Cazanelor, Instalațiilor de Ridicat și Recipientelor sub Presiune SA își desfășoară activitatea în condiții normale și va continua să asigure servicii profesionale de inspecție, verificare, testare, certificare și formare profesională care asigură funcționarea în condiții de siguranță a instalațiilor și echipamentelor.

CNCIR desfășoară activitățile de control ale cazanelor, instalațiilor de ridicat și recipietelor sub presiune în condiții normale. Unul dintre directorii general adjuncți preia funcția de  Director General interimar București, 26 mai – În legătură cu aspectele mediatizate în utimele zile, care au făcut referire la Compania Națională pentru Controlul Cazanelor și Instalațiilor de Ridicat și Recipientelor sub Presiune, compania dorește să aducă la cunoștința opiniei publice următoarele:

  1. În dimineața zilei de 26 mai 2023, Consiliul de Administrație al Companiei s-a întrunit și a decis să-l mandateze în calitate de Director General interimar pe unul dintre Directorii General Adjuncți, în persoana dlui Mircea Dumitrescu.
  2. CNCIR și angajații săi cooperează în ancheta de cercetare penală, în conformitate cu prevederile legii.
  3. Compania își desfășoară activitatea în condiții normale și va continua să asigure servicii profesionale de inspecție, verificare, testare, certificare și formare profesională care asigură funcționarea în condiții de siguranță a instalațiilor și echipamentelor.

Prezentare CNCIR – 14.03.2023

CNCIR a dat startul campaniei „Împreună pentru o șansă mai bună” 2023, în urma cutremurului din Turcia și Siria

 

Ca urmare a cutremurului major petrecut în 6 februarie 2023 care a lovit mai multe orașe de la granița dintre Turcia și Siria, Compania Națională pentru Controlul Cazanelor, Instalaţiilor de Ridicat şi Recipientelor sub Presiune S.A. a dat start-ul campaniei „Împreună pentru o șansă mai bună” pentru a răspunde nevoilor zecilor de mii de sirieni afectați de tragicul eveniment, potrivit unui comunicat de presă.

Ioana Timofte, CEO al CNCIR, a declarat: “Prin implicarea, mobilizarea, devotamentul și aportul angajaților CNCIR S.A., campania „Împreună pentru o șansă mai bună” s-a încheiat cu succes și suntem mândri că am reușit să oferim ajutor cât mai multor persoane afectate de criza umanitară din Siria, exacerbată de cel mai mare cutremur din acest secol.

CNCIR S.A. acordă o importanță deosebită acțiunilor de responsabilitate socială corporativă și încurajează angajații să participe în continuare la proiecte sociale de solidaritate cu un impact pozitiv pentru oamenii greu încercați din zonele afectate de teribilul cutremur.

Mulțumim tuturor celor care au răspuns cu sufletul acestei inițiative!”

Angajații CNCIR S.A. s-au mobilizat de urgență prin acest proiect de solidaritate pentru a ajuta persoanele vulnerabile din Siria, afectate de dezastrul natural și expuse la intemperii într-o perioadă a anului în care temperaturile se află sub nivelul de îngheț, și au pregătit cu drag peste 150 de pachete cu articole de îmbrăcăminte (fulare, mănuși, fesuri, haine groase etc.), încălțăminte, pături/pilote, saci de dormit și termosuri. Toate pachetele donate de voluntarii campaniei „Împreună pentru o șansă mai bună” au fost predate în data de 1 martie 2023 către Ambasada Republicii Arabe Siriene din București, care va efectua demersurile necesare pentru transportarea produselor în zonele afectate.

,,Acum, la aniversarea a 12 ani  de existență a companiei CNCIR suntem la fel de entuziaști ca la început, mai înțelepți și având experiență semnificativă câștigată alături de partenerii noștri.” – Ioana Timofte, Director General

Ne păstram poziția drept cel mai important furnizor român de servicii profesionale de inspecție, verificare, testare, certificare și formare profesională.

Urmărim excelența în activitate prin performanță, eficacitate și eficiență. Suntem un promotor al parteneriatelor pe termen lung și ne dorim să menținem încrederea câștigată și standardele de profesionalism impuse. Acest lucru nu se poate realiza fără aportul oamenilor deosebiți care zi de zi, prin devotamentul, seriozitatea și profesionalismul de care dau dovadă, asigură menținerea nivelului ridicat al calității serviciilor prestate de companie.

,,Echipa managerială pe care o conduc este constituită din adevărați oameni de succes care au performat pe domeniile lor de inspecție și expertiză, principala forță a echipei venind din unitatea strategică și viziunea de dezvoltare potrivit căreia subiectul unei etape a devenit invariabil obiectul subiectului etapei următoare. Nucleul palierului de conducere de nivel mediu-operațional este unul de excepție constituit din profesioniști cu mulți ani de expertiză în spate și continuitate profesională evolutivă pe domeniile specifice.” – Ioana Timofte, Director General

Menținem nivelul ridicat al calității serviciilor prestate pentru a onora responsabilitatea pe care o avem față de clienții noștri și venim în întâmpinarea acestora cu toată seriozitatea și profesionalismul necesare consolidării unui parteneriat pentru siguranță. Adoptăm strategii specifice, cu consultanță profesionistă, obiectivul fiind reziliența organizațională.

Abordăm responsabilitățile în mod proactiv cu accent pe predictibilitate și siguranță, reușind totodată și asimilarea evenimentelor de tip ,,black swan” cu aplicarea unor proceduri de feedback reactiv.

Mulțumesc tuturor și… LA MULTI ANI CNCIR !!!

Anunț program intership  – Stagiarii de astăzi, colegii noștri de mâine! (perioada de înscrieri în program s-a finalizat)

     CNCIR aniversează 11 ani de funcționare, în care a fost, constant, lider de piață. Ioana Timofte, Director General: “Este o realizare care aparține profesioniștilor companiei, cărora le mulțumesc pentru dedicare și profesionalism ”

     Compania Naţională pentru Controlul Cazanelor, Instalaţiilor de Ridicat şi Recipientelor sub Presiune aniversează, astăzi, 11 ani de funcționare. CNCIR S.A. este unul dintre liderii pieței serviciilor de certificare, testare, inspecții și instruire din România, fiind o companie cu capital integral de stat ce funcționează sub autoritatea Ministerului Energiei, asigurând funcţionarea în condiţii de siguranţă a instalaţiilor instalaţiilor sub presiune, instalaţiilor de ridicat şi a aparatelor consumatoare de combustibil.

     Cu acest prilej, Directorul General al CNCIR, Ioana Timofte, a declarat: “CNCIR acordă sprijin operatorilor economici din toate domeniile de activitate în ceea ce privește reducerea riscurilor, îmbunătățirea eficienței și creșterea performanțelor instalațiilor și echipamentelor din domeniul său de activitate. Activitățile desfășurate sunt recunoscute și dezvoltate prin numeroasele certificări și acreditări deținute de companie, care oferă clienților noștri beneficiile și garanția unor servicii de înaltă calitate. Urmărim excelența în activitate prin performanță, eficacitate și eficiență. Suntem un promotor al parteneriatelor pe termen lung și ne dorim să menținem încrederea câștigată și standardele de profesionalism impuse.

     De 11 ani suntem lideri de piață, am crescut constant și vom continua să creștem. Acest lucru nu se putea întâmpla fără profesionalismul și dedicarea angajaților CNCIR, de care sunt deosebit de mândră și cărora le mulțumesc în această zi specială pentru companie. Sutem compania care are un procent foarte mare de angajați cu studii superioare, aproape 87%, și suntem compania care a reușit să mențină și o pondere crescută a cotei de gen – peste 35% din angajații noștri sunt femei. Sunt mândră de fiecare dintre colegii mei, le urez sănătate și le mulțumesc pentru sacrificiile personale pe care le-au făcut pentru a se asigura că activitățile operatorilor economici care ne sunt parteneri se desfășoară în condiții de siguranță. Avem o misiune importantă în ecosistemul economic și zi de zi ne îndeplinim cu succes această misiune”.

     Informații despre companie:

     Compania are în structură 8 sucursale regionale care au în subordine 17 puncte de lucru, distribuite în mod echilibrat pe întreg teritoriul ţării și peste 200 de specialişti cu o vastă experienţă în domeniul instalaţiilor de ridicat și al instalaţiilor mecanice sub presiune.

     Printre direcțiile companiei aflate într-o continuă creștere se află și lucrările executate de Laboratorul de Încercări Distructive și Nedistructive (LIDN) al CNCIR S.A., începând cu anul 2020, execută examinarea magneto-inductivă MRT, pe piața concurentială, având în dotare echipamente și accesorii pentru examinarea instalațiilor de transport pe cablu pentru persoane, tip telescaun, teleschi, telegondolă, cât și la instalații industriale tip cablu funicular, cablu cabină de extracție, etc. Această activitate este în continuă creștere, CNCIR câștigând o cotă de piață de până la 60% la nivelul anului 2021. În acest an, LIDN a adăugat în dotarea sa echipamente pentru încercări mecanice și tehnologice care pot satisface toate cerințele apărute în activitatea VTU IE (expertize), domeniu în care CNCIR deține toate autorizatiile ISCIR.

     În plus, CNCIR deține o experiență importantă și ca furnizor de formare profesională. Identificarea corectă a nevoii de formare continuă a adulților pe  o piață a muncii dinamică și exigentă și interesul pentru îmbunătățirea permanentă a calității serviciilor prestate au condus, și în acest an, la atingerea obiectivului CNCIR de a dezvolta constant portofoliul serviciilor sale. Astfel, CNCIR  SA a adăugat în  portofoliul serviciilor de formare profesională prestate 7 noi programe de formare de instruire care se adresează personalului tehnic de specialitate înalt calificat, responsabil cu prestarea activităților autorizate de ISCIR la instalațile sub presiune și de ridicat.

     CNCIR este singura companie din România membru al TIC Council (Testing, Inspection and Certification Council), organizație internațională cu peste 90 de membri, al cărui obiectiv este să inspire încredere la nivel mondial ca voce a industriei independente de testare, inspecție și certificare.

     Cu o tradiţie în România de peste un deceniu, CNCIR S.A. este partenerul de încredere care dorește să ofere în continuare clienților funcționarea în deplină siguranță a instalațiilor/ echipamentelor sub presiune, a instalațiilor de ridicat și a aparatelor consumatoare de combustibil. Performanţa acestei activităţi strategice pentru economia națională a crescut an de an prin muncă, seriozitate, dezvoltarea de noi linii de business și profesionalismul conducerii și angajaților.

08.12.2021

     Ioana Timofte, Directorul General al Companiei Naționale pentru Controlul Cazanelor, Instalațiilor de Ridicat și Recipientelor sub Presiune, susține, cu prilejul zilei de 1 decembrie, că resursa umană reprezintă valoarea cea mai importantă pe care o poate avea un stat și pe care acesta trebuie să o protejeze.

     “Ziua de 1 Decembrie este nu doar o Sărbătoare Națională și un prilej pentru a ne onora eroii, cei care și-au sacrificat viața pentru România, ci reprezintă și un moment potrivit pentru a reflecta asupra valorilor pe care dorim să le protejăm în viitor. Acum, în aceste zile, în această perioadă în care ne confruntăm nu doar cu pandemia COVID-19, dar și cu o serie de reajustări sistemice în societate și economie, vedem clar că resursa umană reprezintă cea mai importantă valoare pe care o poate avea un stat, fiind și valoarea pe care avem cu toții datoria să o protejăm, pe măsura abilităților noastre, zi de zi. Retenția specialiștilor veritabili, dezvoltarea de noi profesioniști și identificarea locului corect pe care aceștia urmează să îl ocupe în cadrul unei companii reprezintă măsuri prin care vom avea nu doar o societate mai prosperă, dar și o țară mai sigură, din toate punctele de vedere”, a declarat Ioana Timofte.

     Directorul General al CNCIR a continuat: “Avem nevoie de un plan de bătaie bine pus la punct, de o strategie națională pentru combaterea fenomenelor de brain-drain și de deprofesionalizare a industriei, fenomene care reprezintă adevărate amenințări la adresa securității economice și sociale ale unui stat. Sunt încrezătoare că odată cu reluarea activității după sărbătorile Sfântului Andrei și a Zilei Naționale, vom începe să facem fiecare ce și cât putem, pentru a ne îndeplini misiunea în acest sector al resurselor umane, pentru că nu ne mai permitem să așteptăm. Schimbări globale vor afecta și țara noastră și trebuie să fim pregătiți. Le doresc tuturor angajaților și colaboratorilor CNCIR să se bucure în siguranță de aceste sărbători”.

Colectivul CNCIR S.A. anunță cu regret, astăzi 12 august 2021,  trecerea în neființă a domnului Dan-Ștefan CETACLI, fost Director General al companiei. A fost un om deosebit, un specialist și un profesionist adevărat, un om de la care cu toții am avut de învățat. Dumnezeu să-l ierte și să-l primească în Împărăția Sa!

Sincere condoleațe familiei îndoliate.

Conferință de presă susținută de Virgil Popescu, Ministrul Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri – 25 noiembrie 2020, ora 13.00, sediul CNCIR

„Bună ziua, Ne aflăm astăzi la Compania Națională pentru Controlul Cazanelor Recipientelor (CNCIR) sub presiune și Instalațiilor de ridicat, o să vreau să vă obișnuiți ca în fiecare săptămână o să facem conferință la o altă companie. Vreau să vă prezint companiile pe care se află în coordonarea Ministerului Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri, companii care au reușit, care sunt puternice pe piață, care sunt lideri în domeniul lor, cum este CNCIR. CNCIR este una dintre cele mai profitabile companii pe care le are ministerul, în portofoliu, și poate să fie considerată un model de bune practici economice. Împlinește 10 ani de activitate chiar pe 8 decembrie, iar de la înființare și până acum a înregistrat un profit total în valoare de 186.101.000 lei, la o cifră de afaceri în valoare de 593.898.744 lei. Printre obiectivele de interes strategic pe care le are în administrare, în verificare CNCIR se găsesc reactoarele 1 și 2 de la Cernavodă, și nu întâmplător vreau să fac această trecere la Cernavodă, la domniul nuclear; pentru că CNCIR este abilitată prin lege să autorizeze și să facă verificările pentru instalațiile nucleare de la Cernavodă. Aș vrea să vă aduc în atenție că la sfârșitul săptămânii trecute am primit de la Comisia Europeană acordul pentru semnarea Acordului interguvernamental între Guvernul României și Guvernul SUA, pentru retehnologizarea reactorului 1, construcția reactoarelor 3 și 4. De asemenea, acel acord mai prevede și cooperare în domeniul nuclear civil, inclusiv introducerea de noi tehnologii. Practic, așa cum am promis, trecem de această fază a semnării și ne apucăm efectiv de treabă la reactoarele 3 și 4. Următoarea etapă este stabilirea consorțiului cu firme din SUA, Franța și Canada și, evident, din România, pentru că ne dorim un conținut local industrial puternic, urmând ca în cursul anului următor, la început, decizia de investiții să poată fi luată. Aflându-ne aici la CNCIR, fiind o societate care se ocupă cu verificarea inclusiv a instalațiilor din domeniul sanitar, aș vrea să intrăm puțin în acest domeniu și să vă spun că, în continuare, avem în desfășurare un control cu ANPC în supravegherea pieței interne; este rolul ministerului economiei de a supraveghea piața internă, rolul ANPC de a vedea dacă se respectă regulile și aș vrea să vă spun că sunt ușor uimit și dezamăgit, de calitatea măștilor de protecție aflate pe piață în acest moment. Dacă v-aș spune că jumătate din măștile care se găsesc în comercializare în momentul de față, în rețelele de distribuție – și aici vorbim despre hipermarketuri, rețele de farmacii, depozite, nu respectă normele, adică nu ne protejează, poate că ați zice că exagerez, dar asta este realitatea și vreau să dau un semnal foarte clar că acest lucru trebuie să înceteze. Nu putem să acceptăm să fie puse în comercializare măști care nu protejează populația. Au fost oprite de la comercializare de către inspectorii ANPC, s-a făcut tot ce este posibil, s-au dat amenzi de 18 milioane de lei, în momentul de față măștile care sunt pe piață sunt conforme și vreau să vă spun că absolut toate măștile care sunt necomforme sunt numai din import și vreau să le spun românilor că avem peste 16 companii care produc măști, au o asociație a producătorilor de măști românească, care asigură că pot să asigure întreagul necesar de consum al României și e firesc să caute produse românești pentru că sunt autorizate, sunt acreditate și sunt cele mai bune de pe piață. Retailerii rețelelor de farmacii, chiar dacă au luat amenzi, le spun să nu mai permită comercializarea produselor care nu respectă normele. Pentru că acest lucru s-a văzut inclusiv la nivelul UE și pe lângă faptul că există măști sanitare, există măști de protecție, a apărut și a treia categorie: a așa ziselor măști de care vă vorbesc și pentru care, împreună cu ANPC, o să luăm decizia să se emită un ordin și să se spună foarte clar că aceste măști nu asigură protecția anticovid. Oamenii trebuie să știe când cumpără, că dacă acest produs este pe raft și se numește mască, nu este o mască care protejează. Acesta este un mesaj pe care vreau să îl dau românilor, să se orienteze către produse românești, produse de calitate, pentru că acestea sunt cu adevărat certificate și acreditate și îi protejează. Aș vrea să trec la un alt domeniu, la domeniul energiei și să vă dau în premieră o informație, ieri (marți 24 noiembrie) am avut o întâlnire cu administratorul special de la ELCEN și vreau să vă zic că ELCEN va ieși din insolvență. Am găsit soluția, se fac, împreună cu ANAF, compensările, Ordonanța nr.69/2020, în așa fel încât penalitățile la bugetul de stat să fie tăiate și ELCEN va ieși din insolvență. Ce înseamnă asta?!? Înseamnă că ELCEN poate să acceseze fonduri și poate să înceapă acele retehnologizări. Iată că împreună cu Primăria București, pentru că este vorba de MFP, MEEMA și de Primăria București, s-a găsit această soluție ca printr-o compensare largă cu MFP și ANAF să se poată folosi OG 69/2020 de stingere a debitelor și de tăiere a penalităților și ELCEN va deveni o companie viabilă scoasă din insolvență care va putea să meargă mai departe. Astăzi de dimineață, am avut o întâlnire cu Premierul Ludovic Orban și cu cei din domeniul HORECA. Ați văzut că au ieșit la declarații, ați văzut că ce am promis ne ținem de cuvânt. Am dat drumul la notificarea pentru schema de ajutor de stat către Consiliul Concurenței, să plece la Bruxelles. Este vorba de ajutor de stat în valoare de 20% pentru pierderile suferite la nivelul cifrei de afaceri aferente anului 2020 față de 2019. Lucrurile or să fie foarte simple, nu vor fi complicate, evaluăm cifra de afaceri a anului 2019, evaluăm cifra de afaceri a anului 2020, aferente codurilor CAEN autorizate și nu întreaga cifră de afaceri a unei companii care poate să aibă mai multe coduri CAEN și nu doar din HORECA. Ajutorul de stat reprezintă 20%; au plecat mulțumiți cei din HORECA ne ținem de cuvânt. Proiectul Ordonanței de Urgență va fi analizat în primă lectură, cel mai probabil în prima ședință de Guvern, care cred că va fi săptămâna aceasta. În proiect vom detalia schema de ajutor de stat și va intra în vigoare. O să aibă o clauză suspensivă – exact în momentul în care schema va fi aprobată de Comisia Europeană. Am spus data trecută că aș dori să fac o conferință mai scurtă; a fost lungă data trecută pentru că am avut de pprezentat un bilanț al întregului minister, este un minister foarte mare. Aștept cu drag întrebările dvs. pe orice temă doriți!”

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.